TGIF

Fredag, min favoritdag!

Idag skulle jag vara duktig och vakna klockan 10, hade satt larmet också, men kunde inte maka mig uppåt ändå.Damn. Efter att hundarna hade legat under min säng och "bråkat" samt haft dragkamp om mitt varma täcke så var jag mer än vaken, så det var bara att stiga upp!

Vi åkte till Mormor och Morfar och fikade en stund (Semlor, vattnas det i käfta magyar?) och sedan så var jag i deras lägenhet och "passade" hundarna (det vill säga titta på TV haha) medans de åkte till kyrkogården samt handlade. Sedan släppte jag av mamma för att hon skulle gå med hundarna och tog skabbet in till stan. Gick runt i lite affärer, ett par shorts från h&m fick följa med!



Dock inte denna färgen, utan korall/orange! Hittade inte dem på hemsidan + hade ingen kamera så ni får ta och fantisera mahaha. Heta var det iallafall. Såg inte mina skor heller så får helt enkelt beställa dem online.

Köpte även åksjuketuggummi och hörlurar till syrran som vi ska skicka över till US and A.

Ikväll ska jag ut och käka med Paui (eventuellt Sofie P & N också om de vill hänga på) inne i stan. SKa bli mysigt, kan behövas efter min "sockerchock"

NU: tvätta håret.



Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Jag är äckligt mätt på godis så nej, de vattnas inte, moha!

2009-03-06 @ 21:07:48
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0