Söndag

Idag vaknade jag upp av att jag hade ont i halsen - mindre trevligt! Känns dock lite bättre nu, mamma gav mig lite esperitox, vill inte bli förkyld! Dagen har spenderats i Halmstad. Jag och mamma gick en riktig långpromenad med hundarna ut till reningsverket och sen hem via västra stranden. Riktigt fint vårväder även om jag frös i min skinnjacka. April om 3 dagar, vägrar mer vinter nu.

Har käkat firre ikwäll, dock ej rå =/ men funkar ju det med ;) right magyis.. torsklover som du är..

Har inte så mycket att skriva, kan inte lägga in bilder heller för sladden är hemma hylte (ska dit imorgon)
Magyar, seeeeeeees då i hope?!
Känns som jag inte träffat ungraren på en evighet, vilket iofs är sant xD

Ska nog ut och ta en "godnatt-cigg" och sedan läsa min bok. Kommer nog drömma om upphängda djur o män i träd, scary asså..





Kommentarer
Postat av: ina

Yes, slå en pling när du är hemma. Tränar från 7 ;)

2009-03-30 @ 01:37:49
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0