Saturday

Har precis kommit hem till stugan igen, mamma och pappa är ute i vardagsrummet/köket och fixar med vårt nya golv. Blir nog fint när allting är klart. Har bärt runt på lite grejjer och konstaterad att jag är jävligt svag och att alla mina muskler har förtvinnat (om jag någonsin haft några!!)

Ja, så går det när man suttit och druckit öl varenda dag i typ 5 månader och rökt för halva ens livstid + att den enda  motionen man fick när vi var nere i somras var de 500 trappsteg upp och ner varje dag. Jag kom ner, men sällan upp HAHA! Så mamma, du som kallar mig sillmjölksunge (?),  sponsra till ett gymkort tack ;)

Idag är jag grymt trött, så blir inte så mycket mera aktivitet idag. Ska kolla på the hills och mello och käka sushi, sen så såg jag att "min stora kärlek" gick idag 21.35 på trean så blir att kolla på den också innan jag nanar.




Kommentarer
Postat av: ina

Ja för gymkort!

2009-03-08 @ 00:29:14
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0