Saturday

Lite nyvaken, har precis suttit och käkat mina 2 rostmackor med marmelad plus oboy medans jag läste mina bloggar. SKön morgon, känner mig riktigt utvilad idag. Och så är det lördag idag, min favoritdag efter fredagen ;) haha.

Ska fixa iordning mig snart och duscha, skulle dessutom behöva ta och städa upp härinne också. Ibland får jag verkligen storstädningssug (som nu) men ska ta bussen in vid 4 så får se om jag hinner (jaja Jian).
Ska iallafall in och träffa Paui, Sofie N och Sofie P inne i stan och käkade och umgås =) Ska bli trevligt, som alltid. Får ta och ringa Ina också, har för mig att hon också skulle ta bussen in idag..

Ikväll blir det lugnt, det är ju final i MELLO! Jag gillar nog Agnes eller Alcazar bäst, men vi får se.. ;)

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0