Måndag

Är precis (eller tja, en timme sedan) hemkommen från roberths place. Simon ringde mig tidigare på dagen  och frågade om jag skulle med. Så han och Johanna kom och hämtade upp mig strax innan sex så körde vi till ica för att handla lite grejjer till tacosen. Kom fram till robban, börjar fixa med maten (jag och johanna lät de skära alla grönsakerna haha) och sedan lagom till maten var färdig kom även Erika!

Efter vår otroligt goda tacos (mums) så satte vi på en film, "the mirrors" lite lagom läskig..  Sedan satt vi och snackade om gamla högstadieminnen (vi gick i samma klass), haha, fan vad jag skrattade, tårarna sprutade när roberth imiterade en kåt spanjor xD

vi satt där till tolvtiden och sedan var det dags att dra sig hemåt, Johanna gav mig skjuts och nu sitter jag här och läser lide bloggar.

Imorgon ska jag nog träffa Magyis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0