Magyar is cominKK

Sitter här med min fula slinghätta och konstaterar att det inte är så jävla lätt att göra det själv.. Ringer över min lilla kompanjon magyar som (antagligen) kommer hit snart..

I: Okej, jag kommer snart jag ska bara skriva ett blogginlägg att jag ska till Jian..
J: Okej, men då skriver jag ett inlägg att du kommer

Haha, dagens..

Nu ska jag förhoppningsvis gå från urtvättad "brun"råtta till lite mer sunkissed a la blondie ala sexxi madda fakka och dessutom får jag company av my dear bladde =) kan ju inte bli bättre, har inte sett den lilla ungraren på ett tag fan =(

Nej, får la dra ut lite mer slingor nu *försöka* innan magyar kommer, sa typ att jag inte kunde ta där bak men de va visst lite mer än så ^^


Tjiiingeliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0