kWäll med Magyaren

Nyss hemkommen från magyaren aka Ina. Vi började vår kväll med att ta den obligatoriska ciggrunda. Munnen går som aldrig förr när vi inte träffats på ett par dagar. Köpte även hem lite godis till vår lilla spelkväll. Som "vanligt" kickade hon mitt ass på Stress, tror det blev 20-4 till henne. Jag försökte psyka henne men inget funkar fan. Herregud, blir stressad bara av att se människan spela. Jaja, jag tog igen det i backgammon där jag vann iallafall! Mysigt som alltid att sitta i magyars rum, spela lite kort(+spel) och snacka om allt mellan himmel och jord. ♥

Nu ska jag se om the City har kommit ut, så ska jag ta och titta på det. Har även blivit UTMANAD, så ska ta och göra den nu!

Helena - nu kjäks jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaa och jag kjäks också!

2009-03-04 @ 15:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0