Home from the City

Nu sitter jag i lilla stugan tillsammans med pappa och hundarna. Tog som sagt bussen in vid 16. Satt och läste min grymt bra bok "Golddiggers" heter den, LÄS den, skitbra.. Gänget kom och mötte upp mig på norreport och sedan stack vi vidare till Bull's för att käka en god middag! Satt och snackade där och myste =) Sedan gick jag och Sofie till videomix, köpte hem lite godsaker för ikväll är de jäla final i mello och jag sitter bänkad! Deltävlingarna har varit lite tråkiga, många sugartister, men nu är det the best of the best (shit, sicken nörd jag är seriöst) Mitt lilla liv ja ;)

Händer ju inte alltför mycket nuförtiden, men samtidigt blir det vad man gör det till. Ska förhoppningsvis börja jobba snart(var ju ändå 3 veckor sen introduktionen, så fick ju höra med dem så att inte ngt var fel, men i och med att vi var 5 som anställdes hade jag sån otur att vara bland de sista o komma igång, suuuurt) Så då jobbar jag iallafall och tjänar lite pengar!

Har ett sparkonto på banken,  M Å S T E ta och föra över mina pengar från visakortet till det kontot, annars är jag fan pank snart, är ju så lätt att bara ta fram kortet! Fiii fan...

Vill åka till ALANYA nu, hoppas och tror att jag kommer iväg "snart" (typ maj efter att pappa kommit hem från Thailand)
Men tiden går fort, and i love it

snart zummer, längtar som faaaaaaaaaan.
Grymt glad att jag bor i Halmstad, ska ligga och glassa på stränderna, mysa i vår sommarstuga, sitta på uteserveringar och festa til' the moon is rising.. Ja, iallafall de gångerna man inte befinner sig i Alanya ;) grrrrrr.

Nej, nu ska jag förflytta mitt ass till fåtöljen framför tv:n och käka ben and jerry's glass och PEZ (kommer ni ihåg? jag är nog 12 innerst inne ändå)

Saleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Selim yaaaaaaaa a.q


Tänker på dig magyar!!  ♥ lav ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0