Gnäll-dag!

Usch, idag har det varit en riktigt knäppdag, har gnällt både om det ena och det andra och stört mig på saker som jag inte borde störa mig på (därav gnälligheten) Suck. Jag hatar såna dagar.

Idag var det iallafall jättefint väder, solen sken ju och då blir jag en happy guuurl. Okej, det är kallt, men så länge det inte är någon snö (plus atts solen skiner) så är det MER än bra!

Har varit hos mormor och morfar på lunch och sedan gick på stan för att fixa lite stuff (som inte blev fixade, så får dra dit imorgon igen). Såg att självfallet hade drop in så jag gick in och fråga om de hade en klipptid, och de hade de, 5 min efter att jag kom in, så har klippt håret nu. Blev en del på längden, lite uppklippning samt snelugg. Det blev bra, jag är nöjd. Om jag hade varit lite mer smartare hade jag såklart klippt det innan jag färgade det, men nu blev det så =) spontanitet, det gillar vi!




Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Whadda. Snelugg. Har du nånsin haft det? I wanna see :D

2009-03-11 @ 22:05:54
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0