Gekås med mama

Nu är jag hemkommen från gekås! Köpte lite smått och gott bland annat en brun skinnjacka (!), hårfärg, godis och en pocketbok. Vi var inte där så länge utan det var mest, in, ut, slut (haha sorry) Jag har försökt lära mamma lite hiphop&rnb texter, det går rätt bra, hon lär sig fan fort! Så vi sitter där och diggar. Ja, jag kan inte hjälpa det, jag dansar runt i bilen som ett litet adhd-barn. Mjau.

Nu ska jag och mamma gå ut med hundarna. Och sedan antar jag att det blir lite slappe-eftermiddag framför tv + min nya bok för att sen ikväll, återigen, åka in till stugan med mamma efter hennes kurs.


öptm kizlar a.q


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Fan va du är i stugan hela tiden då. Tänkte fråga om vi skulle do somethin :P

2009-03-10 @ 15:54:20
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0