Friday night

Nu är jag hemkommen från stan! Mötte upp Paui klockan 7 och jakten på maten (restaurangen) började! Gick in på en del men var fullt överallt så det blev tillslut la cocaracha (stavning på det??).

Beställde in vitlöksbröd med olika såser, fick nästan lite turkfeelin' där. Blev även en varsin nachotallrik med kyckling! Den satt fint, maten var jättegod. Satt där ett par timmar och fördrev tiden och pratade om allt möjligt! En mysig fredagskväll helt enkelt!





Paui och jag på min 18 års-dag

Är inte trött ännu och ingen rolig att prata med på msn, so what to do now? Har läst klart mina bloggar så får la gå in på king.com tills något roligare händer, haha (inte troligt!)

Imorgon har jag tydligen lovat att lägga golv (öh?) och så blir det lunch hos mormor&morfar på dagen. Annars har jag inga planer för lördagen. Är kanske inte på festhumör men hade varit kul att hitta på något! ah, får se tomorrow.

Haha, och jag är nog lite färgblind, då jag precis konstaterade att mina shorts var rosa.

Nighty Darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0