fii fan

Yes, så var denna dagen slut! Har varit med magyar, har pratat både om det ena och det andra, käkat godis och kladdkaka och spelat skitgubbe.

Undra om det är normalt att få 20 års kris? Okej, 40, 50 men 20?! Gahh.. tror jag har fått en släng av det. Börjar känna mig gammal. Okej, inte gammal som gammal (we r still FRESH meat HAHA) men typ som att tiden "rinner" iväg oh vad gör man...? Pallaren säger jag.

Får se till att hända något nu, jag och magyar har bett oss en liten bön idag.. xD
we need a miracle känns det som.

Jaja, sluttjajat, allt ordnar sig ändå.


Kommentarer
Postat av: ina

Så jävla najs foto :)

2009-03-31 @ 00:58:20
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Anna

När jag fyllde 20 så fick jag också värsta 20-års krisen! Blev skitdeppig och började fundera på barn & grejjer, ja det var helt galet iaf :)

Man kommer över det också tillslut ;)

Jättefin bild btw!

2009-03-31 @ 09:18:29
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0