Bläääääääää

precis vaknat, ville sova vidare men pappa + hundarna väckte mig.. Känner mig inte på humör idag heller, vilket suger som fan. Pallar ingenting

Ska ta bilen ner snart iallafall och hämta ut mina skor från h&m. Hoppas de är fina in real life. Är jävligt sugen på stuvade makaroner med köttbullar också, ska se om det går och fixa. Bläää. Tråkigt att laga maaaaaat (okej, jag gör det väldigt sällan så jag ska väl inte klaga!)



sista mars.

Imorgon APRIL!
Pappa åker till Thailand om en månad och Sosso + Sheila kommer om dryga 2 månader!

När Sosso kommer hem har jag inte sett henne på ett helt år! (med undantag av en vecka i Juli när de var i Alanya!) Helt sjukt...

Nu längtar jag iallafall.... ♥

Kommentarer
Postat av: Sosso

Jian, saknar dej med! Din crazy turisk housewife <3

2009-04-02 @ 23:01:39
URL: http://www.sofia-indy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0