2 september 2008(aka Jianos 19th b'day) @ Queens Garden 2008



Storyn börjar i ett soligt i Alanya



Vi har lilla magyar som sitter på ballen o njyyter av solskenet



Jag, nästan skrämmande "glad" haha.. JA, det är ju trots allt mah birthday



Fixing fixing dags, from head to toe



Nerför de 507 trappstegen, magyar är framme med kameran så bara till att posa på xD



Magyar hade även sin lilla "födelsedag", nämligen att hon fick sitt kött som hon tjatat om. För er som inte vet (eller förresten vem vet INTE) så älskar magyar kött, och det ska då vara en stek, gärna pepparstek. Hon vågade inte ens lämna bordet innan steken var uppäten (hon var paranoid att jag skulle äta upp den). Ja, så går det när man inte låter henne få sitt kött på en månad.



Sen kom Selim, med sin nyinförskaffade tröja som han var stolt över. I love you but i have chosen disco (en liten pik till mig då han tycker jag är en partygirl)



Sedan blev det lite surprise med tårta och paket. MJAU!



Innocent swensk, plågsamt ovetandes vad som komma skall...




Sedan sker allt allt väldigt snabbt (aka Jian har druckit lide öl o fattar inte vad som sker)
"Sorry, yenge, but i have to do this"



Syns inte så tydligt på bilden, men hade tårta över hela facet + i håret. Asmysigt var det, men tårtan va gushi iaf =D



Magyar framme med kameran igen, jaaa, man ser ju vad mitt fokus ligger på, mitt och magyars GULD HAHA



fråga inte vart som försigår här



Selim Ali, Jag och Ina.. Som vanligt ölen i högsta hugg, kunde inte ens lägga ifrån den ens på foto (aferim bana Jiano xD) Fick även en gratis b'day tequila... sista droppen som man säger



Folket började komma igång


'
Speciellt magyar, hon var verkligen i sitt esse.




En turk och en magyar, det är mina favoritblattar. Jäla sexiga brillor måste jag säga




Och så var jag igång osså




SLUT!

Kommentarer
Postat av: Greenbeans, tre tjejer en kille

Hejsan kika in på vår blogg och kolla in våra Parodibilder på Sveriges bLoggare:)



Puss och kram Greenbeans Ligan

2009-03-18 @ 23:15:47
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: Fröken Holm

Vilken snygg klocka, på översta bilden! :)

2009-03-18 @ 23:17:16
URL: http://frokenholm.blogg.se/
Postat av: ina så klart ;)

Jag gillar din godnattsaga till mig :D

2009-03-18 @ 23:20:56
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0