Strawberry daquiri och sommar

Vilket härligt väder vi haft idag, Ä N T L I G E N börjar sommaren kicka igång.. och det var väl på tiden såhär i slutet av juni ;) Sitter här med min strawberry daquiri som jag och mamma blandat ihop, lovely!

Idag fyller Sosso 18 låååååååånga (korta?!) år, så stort grattis till dig sis!

Så jag och mamma har handlat mat som hon ska ha till sin födelsedagsmiddag här i stugan (hennes kompisar kommer hit!). Så ikväll serveras det kyckling med pastasallad (pasta, pesto, soltorkade tomater, oliver och fetaost) och sedan en god tårta som jag har bakat, med lite hjälp av barnungarna haha ;) Bilder kommer nog om jag pallar! Nej, nu tillbaka till min drink och födelsedagsstöket.

ps. Moses bet mig idag. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0