Hemma igen!

Yes, nu sitter jag i stugan i Halmstad igen. Hemresan gick smärtfri (!) förutom det där jävla flyget, turbulens och shit och där sitter jag och tänker dödstankar, huuuuh! Nej, flyga är nog det värsta jag vet, eller det jag är mest rädd över, speciellt "uppstigningen" och landningen. Nåväl, ska inte tjata mer om det!

Min sista dag, eller rättare näst sista dag så spenderade jag den med min kära man. Vi promenerade runt i hamnen samt käkade innan det var dags för han att sticka till jobbet. Jag gick då över till migros och köpte mina goa turkkakor (me and magyar loves them!) och 3-1 coffee som jag skulle ha med mig hem. Gick sedan in till hamnen och satte mig på husse's med en cay och skrev vykort och filosoferade över mig själv. Mobbad mahaha. Nej, men det var mysigt faktiskt. Cigg och cay, det är mina 2 kompanjoner det. Sedan gick jag till burhans restaurang och satt där och tjötade med honom lite innan cikcilligänget + anna o emma kom! Blev god mat (plankSTEK, ja, ina du hörde rätt.. jag åt en stek!) och bea o potatismos på det. Underbart. Blev fotbollsmatch, dock förlust för Sverige så fick bli en drink o en öl på det för att "lindra" smärtan! Sen kom Selim en timma tidigare och överraskade mig, gulle! Så vi stack in till queens och sedan en snabbis till lambada innan det blev hemgång (hann med ett besök på hotellet samt market också, choklad förfan!)

Alltid tråkigt att säga hejdå, dessutom har dessa två veckorna gått grymt snabbt =( jaja, ska inte vara en lipsill då jag antagligen åker ner om ett par veckor igen. Btw, bilder kommer nog imorgon, har inte sladden med mig..

Imorgon får det bli en liten "fixar-dag", ska ringa en del samtal och fixa med både det ena och det andra. Ska storstäda mitt rum också (har städsug, hoppas det håller i sig tills imorgon! ;) Hoppas magyis är hemma imorgon =) om du är hemma imorgon i hylte så bokar jag dig guuurl!

och MIN SYSTER KOMMER HEM den 9 juniiiiiiiiiiiiii! hihi, jag är så excited över det, har inte setts på en evighet (1 år)
Min lilla baby siiiiiiiiiiis!



Nu ska jag nog sätta på en film och försöka bli trött, så att jag kan gå och nana. Måste upp tidigt imorgon och utnyttja min produktiva sida som jag känner att jag har nu (haha).. kiddin'


Saknar miiiiiiiiiiiiiiiiin älskling, saknar saknar saknar saknar saknar ♥

Kommentarer
Postat av: Bib

Japp, slut på gottedagarna nu, det är bara att börja städa!!!

2009-06-08 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0