Hej där!

I måndags och tisdags jobbade jag 26 timmar, så jag har varit ganska sliten om man säger så. Gick och la mig klockan åtta på kvällen igår och vaknade klockan 11 idag. Så nu är jag snart som en normal människa (om jag någonsin har varit det maha, jaja normalare iallafall!) Men det har varit skönt att vara ledig nu de här dagarna även om jag inte hittat på så mycket direkt. Idag har jag och mamma iallafall varit och handlat, hälsat på morfar och gått med hundarna i skogen. En lagom chill dag. Nu sitter jag, Sofia och Sheila och kollar på film och äter mörkchoklad och popcorn. Mysigt var ordet!

Idag åkte Ina och Ramona till Alanya, de kommer ha det grymt kul. Lite avis är jag allt, önskar att jag kunde följt med såklart, men men. Är glad för deras skull och sen i augusti så kommer jag och ina vara där samtidigt :)
Har suttit och tittat på priserna nu på olika resesajter och det är dyyyyyyyyrt. Mamma, jag och Sosso åker antagligen ner en vecka i slutet av juli, ska nog boka när jag fått lön. Men samtidigt, ska man verkligen punga ut typ 3500 för bara flyg. Fiiifan.. Jaja, priserna går la neråt sen i mitten av augusti när skolorna har börjat och så. Får la pressa pappa på pengar om inte annat maha xD

Imorgon, midsommarafton. Ska jobba på dagen och sedan på kvällen ska väl vi vara här i stugområdet. Inget festande blir det då det vankas jobb hela dagen lång på midsommardagen. Jaja, jag klagar inte!

Nu ska jag fortsätta läsa min bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0