Alanya 6

Grattis på födelsedagen Selim! ♥

Igår blev det lite födelsedagsfirande på queens! Det var jag, Selim, cikcilligänget + deras friends, Anna och Emma! Sen joinade Selims kompisar också! Så vi var allt ett litet gäng :) Blev tårta och sjungandes samt dricka! Så vi var på queens ett tag sen så splittrades gänget och jag och Selim movade till Latino och sedan Havana. Blev även lite nattamat innan vi stack hem och sussade sött.

Idag så har vi varit på banken och betalat in ansökningsavgiften till uppehållstillståndet. Var även och träffade Selims kompis Selcuk som har hjälpt oss med sökandet (vi är lite tröga aiiight!). Nu är Selim och jobbar och jag sitter hemma hos cikcilligänget och softar! Vi har nyss käkat pannkakor med nutella och hallonsylt, jammi! Ikväll blir det utgång (för vissa!) vet dock ej om jag ska haka på eller ej. Får se vad Selim säger sen när han slutat jobba vid 12. Borde gå upp tidigt imorgon då jag gärna vill ha alla papprena och sånt fixat innan jag åker hem på söndag, så det kanske inte är alltför smart att festa dagen innan då. Men, men vi får se! Har ett papper kvar att fixa och sen måste vi kopiera alla dokument 2 gånger (en jäla massa pappren med andra ord!)

Och sist, men jobbigast, är att fylla i ansökningspapprena då jag fattar ungefär hälften av det man ska fylla i!
Jaja, nu ska jag inte tjata mer om det, kan bli lite tradigt för er att läsa!

Ska kila vidare nu och läsa lite bloggar i thinKK!


Hugs!

Kommentarer
Postat av: fridis

du ska med så är de bara unga dam!

2009-06-04 @ 20:10:43
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: magyar

oj vad mycket som ska göras för en frakt av pojkvän ;)

2009-06-04 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0