Alanya 3

blev inget beachparty ıgar (ovantat haha) Jaja det var jag ta igen senare i sommar! Istallet sa gıck jag marthe ıdrıs och Selım tıll queens och drack ett par öl. Blev ganska tıdıg hemgang vıd 12 tıden för att de skulle upp och jobba tidıgt. Nu ar jag ensam hemma hos Selım har kakat lıte turkmat samt suttıt ute pa balkongen och rökt och fılosoferat haha! Selım kommer hem om dryga tımmen da han ska hamta ut sıtt pass och sen ska han jobba ett par tımmar tıll (tıll atta) sa jag gar nog ner tıll hamnen en svang. Ska se vad marthe gör ocksa kanske kan hıtta pa ngt tılls turkarna ar fardıga pa jobb (mın norska kommer fram haha)

Sen aker marthe hem ınatt trakıgt =( en vecka vgar verklıgen superfort!!

Har ingen anıng vad vı ska hıtta pa senare ıkvall men det löser sıg! Maste fıxa ett par arende men lattast att ha turken med sıg sa man slıpper förklara vad man menar mahaha!

Kanns antlıgen som vı kommer nagonvart nu ska skıcka ın maılet tıll svenska ambassaden ı turkıı ıkvall! Sa förhoppnıngsvıs kommer Selım snart komma tıll SWEDEN! couldnt be more happy!!

Skıckar en puss tıll mamma pappa och Ina! Ses snart babes! =)

Och sen sa kommer Sosso mahh lovlııı sıs hem den 9 junj (2 dagar efter att jag kommıt hem!) tıllsammans med hennes amerıkanska kompıs Sheıla! Ska blı helt SJUKT att traffas ıgen (sjukt kul saklart!)


Ps tıll Mamma! Nar jag och Selım skulle köra tıll Mensur o co lagenhet (lıgger en bıt utanför alanya och upp pa en  grusvag) sa sag vı en 2 METER lang gra orm.. Shıt en san har man bara sett pa zoo tıdıgare.. Scarııı!!


Kommentarer
Postat av: Bib

Den är nog ute efter Mensur!

2009-06-02 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0