9 juni

Väckarklockan ringde 7.30 så det var bara att masa sig upp och åka till Göteborgs fflygplats. Mamma åkte med iallafall, kändes lika bra det så jag slapp villa bort mig där på vägarna. Så vi åkte och hämtade Sheila, Sofias amerikanska kompis, och sen körde vi tillbaka till Hylte igen. I eftermiddags har Sheila följt med mig på lite ärenden i stan, har bla skickat iväg personbevis plus lite andra saker till Selim, hämtat ut min lön samt varit på Ica och köpt massa godsaker (chips, cola, godis och chokladmousse!)

Så ikväll ska vi ha slummer(stavning på det?)party med pizza, cola och massa gott till lite filmer! Hoppas magyar joinar, har inte träffat henne på en evighet!

Nu är iallafall mamma och sosso påväg hem ifrån flygplatsen, så det borde vara här om någon halvtimma eller så! Sheila har somnat i min säng, stackarn, har varit en lång resa för henne och Sosso. ohhhhhhhhhhh, vad roligt det ska bli att träffa la sis igen! Vill att de ska komma nu nu nu :)

Det ska bli riktigt skönt och kul att börja jobba imorgon igen. Känner hur rastlösheten börjar komma när man bara är hemma och är ledig.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0