8 juni

Har lagt upp bilder på facebook från Alanya, för den intresserade! Kommer nog så småningom här med, när jag orkar ;)

Yes, vad har dagen bjudit på idag då? Jo, jag har "storstädat" mitt rum (=slänger ut allt på golven och kommer på att jag inte orka storstäda så slänger hälften och lägger hälften tillbaka som det var innan maha!) jaja, lite renare har det allt blivit. Har även hälsat på mormor och ätit lunch där.

Jag borde egentligen fixa till mina sminkgrejjer (har typ 3 fulla necessärer) men det får bli en annan dag för nu känner jag mig lite slut.  Hade tänkt gå och göra en 3-1 kaffe och sätta mig ute på trappan och cigga lite... Såg att pappa hade tagit hem ett par tidningar till mig så ska lägga mig i sängen och läsa dem samt titta på laguna beach!

Imorgon blir det jag som ska vakna tidigt och köra (ensam!) till Göteborgs flygplats. Hmm... mitt lokalsinne är verkligen inte top notch om man säger så det ska verkligen bli intressant att se hur den här roadtripen slutar. Synd att inte Ina är hemma då hade hon kunnat henka, men förhoppningsvis ses vi imorgon på kvällen när vi kommer hem!  :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0