ohhhhhhhh

dålig update, kan någon gissa vart jag har befunnit mig någonstans!?
yes, turklandet.

Hittade en billig flygstol dagen innan (24 juni åkte jag ner) så jag slog till, sådär spontant och bra! Hann dock bara träffa magyar och ramona en halvtimma men bättre än inget alls. Har haft en mycket bra vecka, då vi har badat i poolen och festat nätterna långa ♥

Har även hunnit med en snabbvisit till Ankara då Selim hade sin intervju på svenska ambassaden där. Det var en mysig dag, först var vi på ambassaden då hann hade turen att vara först ut att intervjuas. Intervjun tog bara 20 min och sen så åkte vi vidare för att kolla på Ataturks stora grav (kommer bilder) samt ett museum. Hann även med att kika runt i ett av ankaras stora köpcentrum (fanns till och med starbucks!) för att sedan återvända hem till Alanya. Veckan gick snabbt, men hellre 1 vecka än inget alls! Alltid lika mysigt att träffa älsklingen samt cikcilligänget!

Hemresan igår var också smidig, hängde med ett par från kungsbacka. Planet var försenat 2 timmar så vi sysselsatte oss med att käka mat på burger king, dricka öl samt smygröka på handikappstoan på flygplats. Busigt! Hade även lyxen att 3 hela säten på flyget hem så jag nanade gott!

Idag har jag jobbat på donken tre timmar och sedan umgåtts med min lilla mami som jag saknat! Ikväll har vi spelat kort och käkat sushi!

3 veckor kvar tills jag, mamma och sosso åker ner till Alanya. Jag vet, jag har precis kommit hem, men jag längtar redan sönder mig!! Palla distansförhållande, "jag orkar inte mer" så att säGa.. men nu är det bara ett par månader kvar (känner jag på mig!) sen är allt perfect. Det som är så skönt är att det är bara ett par dagar kvar sen så träffas ju jag och Selim igen. ♥

Nog babblat om det, imorgon har jag inga direkta planer, ska iaf jobba natt både fredagen och lördagen något som jag ser framemot MYCKET efter som jag verkligen älskar mitt jobb ;) Någon som känner ironin i luften!? =D okej slutgnällt. Ska snart nana, så jag kan stå upp på benen imorgon i lagom tid!!



/allas er Jiano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0