Lördag

jag ska inte göra om misstaget att dricka kaffecool (espresso med vaniljmilkshake) innan jag ska gå och lägga mig. Låg och vred och vände på mig, och när jag "vaknade" kändes det som att jag inte sovit ett dugg. Så jag kommer nog sova gott i natt.

Jag, mamma och sosso har iallafall gått på stan en runda idag. Köpte 2 läppglans och en jättefin lila bikini inne på h&m. Sååå nöjd med den, nu kan jag minsann plaska i havet (snart!) och poolen.  Var även en runda på eurostop. Var svinmycket folk därinne så vi gick ganska snabbt.

På eftermiddagen har jag bara legat och vilat mig och läst ut min bok.. jag kan fan inte lägga ifrån mig när jag väl har börjat läsa..

Ikväll har jag vart iväg och jobbat 4 timmar. Ska gå och ta lite käk som de sparat till mig i kylen nu, sedan läggdags. Hahaa, jag är fan pensionär. Lördag och allt. Jaja.. har jobbat 6 dagar i sträck så jag känner att jag behöver vila upp mig..

LEDIG =D

nu ska jag mova vidare till min goda MAT! puss.

Kommentarer
Postat av: fridis

du ska plaska in min pool askim, inte bara på villa!!!!! du vet hur lyxig min är :D haha! PUSS på dej

2009-07-21 @ 04:06:31
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0