you're off the map now, radar can't even find you

åhhhhhhhhh!

Hello peeps!

Måndag igen, känns ganska bra, tiden går och snart är det VÅR!
(där fick jag till det)

Idag ska jag VERKLIGEN städa mitt rum, har t o m ett "städsug" , inte så ofta man får det så dags att sätta gång. Ska ner till Magyar en stund i eftermiddag och snacka med henne osså.

Och imorgon ska jag jobba mellan 8.00-16.00
LOVIN IT, workinKKK girl


Dags att dra vidare, har inte hänt för mycket de 1 och en halvtimma jag vart vaken! (jag VAKNADE klockan 9, proud)


- Helena    new year, next phase, begin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis lillbitchen!

2009-01-26 @ 13:24:58
Postat av: Helena

Tack storbitchen!

2009-01-26 @ 13:44:43
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0