Update

Mamma och Pappa plus busvalparna lämnade mig vid 2 tiden. Tog bilen (vaddå, man får la passa på när man har kära skabbet för sig själv) till Ina och färgade hennes hår. Blev snack om allt möjligt, då våra munnar går i ett när vi är tillsammans. Sedan gick jag hem och Ina kom och hämtade mig vid 8, då det blev lite cruising runt Hylte och dess omnejd ;) Jag och Ina satte oss i köket och snackade, käkade chips och drack lite öl och bacardi fruktsoda. Efter det kom vi på den geniala idén att sjunga (vilket vi i och för sig alltid kör när vi fått i oss någon typ av alkoholhaltig dryck). När klockan var 12 så hör vi en (hård) knackning på dörren.. Vi hade ju trott att vi skulle vara ensamma av vissa anledningar.  Så nu har Tomi kommit och de sitter och pratar i vardagsrummet (oj, nu kom Magyar). Hon har lovat oss att hon ska laga mat till oss nu, så får kila vidare.

Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0