Slapplördag

Vaknade upp i en mycket gosig säng, nämligen Magyar som bäddat ner mig i hennes bäddsoffa! Hon och Tomi var ju uppe hela natten i princip men jag somnade "redan" vid 3. Yes, im getting old people. Åt mycket god frukost, rostade mackor o drack ISTE lemon. Oh gud, vad man ha levt på den drycken innan. Jag och Ina kollade även en stund på Alvin and the chipmunks. I WANT ONE!

I allafall... tog skabbet in till stan till rest of family Johansson och fikade hemma hos mormor och morfar.
Kvällen har spenderats med familjen, sushi och choklad! En riktig slapparlördag helt enkelt (SKÖNT, faktiskt, känner mig redan trött.. again old)

Har inte så mycket mer att tillägga, hoppas resten av kötten som läser har en bra kWäll!

Pappa tycker att jag lyssnar på kvinnoförnedrande musik
I LOVE MY LADY  YEAP YEAP I LOVE MY BITCH ( I LOVE YOU NIGGAH!) tralalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


- Helena i know u wish your BITCH was rather like mine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0