Saturday

Gårdagen blev mysig! Ina kom och hämtade mig med sin bil "Här kommer turken"  och sedan åkte vi ner och köpte alla möjliga godsaker, som kladdkaka, glass, godis, chips och läsk!  Tittade även på Den lilla sjöjungfrun. Sedan kom Mensur över för att umgås lite! Jag gick hem ganska tidigt, vid 12, kände mig lite halvdöd.

Idag då, har gått och blivit lite förkyld (dagisvirus haha), har ont i halsen och huvudet och allmänt seg i kroppen. Är i Halmstad nu, har fikat hos mormor och morfar samt gått en runda på stan. Kvällens ska spenderas LIGGANDES med min tv och laptop samt SUSHI! (Mamma, vet att du är avundsjuk nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyft

2009-01-31 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0