Ljusare tider

jag verkligen älskar den här känslan jag har nu; när allting verkligen klarnar upp och LÖSER sig. 
Idag var det en mycket bra dag för det var mycket som ordnade sig som jag tidigare oroat över mig (typiskt mig). Så nu är några orosmoln borta från min himmel ;)

Och så var det sommarn.. inget jag oroa mig över så, men har som vanligt lite beslutsångest. Men nu är det ju faktiskt bara januari (okej, februari snart) så kan ju lägga det på hyllan för ett tag.

Nu ska jag ta och göra en liten lista över 2008 som jag inte gjort innan.
Och sedan ska jag gå och lägga mig med min nya veckorevyn, för jag ska upp 6.30 imorgon (och JA, det känns helt underbart!) Uppdatering imorgon om hur det gick på jobbet, men tror att jag kommer trivas mycket bra bland alla barnen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0