Jesus is my passion

Pratade med min kära syster idag som bor i USA (hon är utbytesstudent, kommer hem den 8 juni).
Alltid lika kul att höra hennes stories därifrån, hon har ju blivit en liten player "Jian du skulle blivit stolt över mig".



Sis(sy)

Hennes kompisar verkar också vara jätteroliga, har pratat med dem över telefon också (shit, va de pratar fort, fattade ju inget.. själv är man ju van vid turkengelskan) Antagligen kommer hennes bästa kompis Sheila från USA följa med henne hem till Sverige i juni och vara här en månad! Kommer bli trevligt. Jag och Sosso ska lära henne lite "vett" eftersom syrran fyller 18 år 22 juni så kan vi gå ut tillsammans (; - Jesus will still love you) I den delstaten hon har hamnat i har de inte ens sexualkunskap. Sosso berättade att hennes värdsyster som är 9 år hade frågat "Was it a boy penis or a girl penis?"

- Are you sexually active?
- No
- Have you ever been sexually active?
- Yes, kinda one time when my ex boyfriend put his penis inside of my vagina


Slut för idag, nu ska jag lyssna på min ipod och spela yatzy och backgammon på king.com


Helena - Time's up, game over, you lose, I win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0