I created this

Äntligen fredag! Även om de flesta dagar ser likadana ut så är det något speciellt med fredagar! Först ska jag städa mitt rum, ser ut som en tornado har dragit fram här inne. Har inte ens "hunnit" packa ur min resväska heller så det ska också göras. Sedan blir det lite fixin' fixin', ska färga inas hår också. Sedan vid sex tiden så ska hon lämna sina föräldrar i oskarström och sedan kommer hon och hämtar mig! Eftersom vi alltid blir grymt festsugna när vi sitter i bilen, med hög musik så ska det först bli en liten rundtur a la s/m! Sedan bär det hem till Magyar. Hennes pojkvän Tomi och hans kompisar kommer också, så det blir nog en myyyyyyyycket rolig kväll!




Ina in action, på queens garden i somras.




Jag och Ina, tror inte vi var beredda på att någon fotade, haha


Vet inte hur man laddar upp video här på bloggen, men gå in på youtube och sök på DMX - cakkidi remix.
DMX goes turk, kan ju inte bli så dåligt eller hur ;)

Miss my lil' bet bitch ♥


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

haha, magyar vs svensk ;)

2009-01-23 @ 16:41:41
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0