Hej bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Haha, jag och ina gjorde faktiskt en videoblogg a la kissie innan när vi satt i skabbet, känsliga tittare varnas så kanske är bäst att inte lägga upp den här (inte för att jag har en aning om hur man gör - ina är the blog pro)

Idag vaknade jag i lagom tid iallafall, dagen har bjudit på (höhö) besök i magyars affär, lite solning och diverse. Är cptrött så ska snart gå och lägga mig med mina nyinförskaffade tidningar och SOVA!

Meningslöst inlägg, men jag har ju sagt att jag ska bli duktigare på att blogga so here u go bitches

längtar till helgen, magyar är ensam hemma en hel vecka (blir lite "påsklovsvecka a la 2007" över det hela) så det kommer att bli kul.


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0