winter is here

Tuddeliiuuu.. Denna veckan jobbar jag 6 dagar, det är väl därför uppdateringarna har varit lite low på sistone. Idag jobbade jag iallafall bara mellan 11.30-15.00.. Konstigt nog kan det känns som den segaste tiden även fast den är så kort.. jajaja.. Efter jobbet gick jag och Selim på stan lite, shoppade de sista klapparna så nu är allt färdigt innan jul (nästan iallafall, har bara kvar lite till pappa men vet vad jag ska göra så det är no problem där)

Jag, Sosso och Selim har varit i stugan idag, vi lagade lite middag innan och nu har vi suttit och kollat på lite filmer bla perfect man som gick på tv:n innan. Har sett den innan men tycker att den är helt ok.

Klockan börjar bli ALLDELES för mycket nu, skulle egentligen gått och lagt mig för länge sen! Har nämligen ställt klockan på 4.50 (jag vet, omänsklig tid wtf) för imorgon är det julfrukost på jobbet vid 5.30. Som sagt OMÄNSKLIG tid, men det är ju bara för att mcD öppnar klockan 7 så vi måste ju göra det innan det =/ lame att gå upp så tidigt men samtidigt ska det bli trevligt!

Imorgon åker även Selim till Tyskland, han ska vara borta en vecka så ni som kan do ur math så kommer han hem igen på julafton, då tillsammans med hans pappa + fru.

Känner mig så trött och lite nedstämd de senaste dagarna. vet inte varför, inget har ju inte hänt direkt.. skulle vara skönt & vara ledig och bara sova hur länge man vill, minns inte ens sist jag gjorde det. Okej, slutgnällt, men tradigt att vara trött hela tiden...

Fick mina tider för Januari, hade inte lika mycket som de föregående månaderna.. blev lite besviken faktiskt.. Dock hade det varit lägligt för en solresa till värmen, ååååååååååh vad härligt det hade varit.. Vet dock inte direkt om man har ekonomi till det, men drömma kan man ju ;) spela egentligen ingen roll vart jag åker bara det är lite varmt och sol så att man kan bada! Kanarieöarna, egypten, THAILAND (ok lite ouut of my leauge) bring it on liksom :)

Nu ska jag förberedda lite för imorgon så att jag kan sova så länge som möjligt. Sen blir det till att nana! Sov gott på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0