weu9e

men åhhhhhhhh

arsenal förlorade med 3-0, de suger fan... okej, inte för att jag är värsta fotbollsnörden men jag trodde Arsenal var bra!? whadavvaa

sitter i stugan här, IGEN.. jag har jobbat idag och sosso skulle sova här så hon ville ha sällskap.. DOCK är hon på bio tills kl 12 så nu sitter jag här och äter pasta med ketchup.. allvarligt talat, jag är såå glad att jag inte bor helt ensam i en egen lägenhet, hade typ levt på färdigmat och pasta med pastasås.. blääää. Hade aldrig klarat av att bo själv överhuvudtaget, är alldeles för sällskapssjuk samt lättskrämd för det..


nehe, nu ska jag tråka mig lite mer tills jag ska hämta sosso i stan.. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0