teeth

efter mitt tandläkarbesök fick jag faktiskt en liten tankställare. I och med att jag har fyllt 20 år så är ju inte tandvården gratis längre för mig, och i och med att jag nu är en vuxen kvinna och tjänar mina egna cash så får man ju även en del tråkiga utgifter. Att laga en massa hål är definitivt INGENTING jag har råd med, och det finns ju mycket roligare saker att spendera sina pengar på. Right??! Iallafall, hade en del hål som jag är tvungen att laga, bokade två tider i januari så hoppas jag att det ska fixa sig. Min dåliga livstil med massa cola (jag som knappt drack läsk innan) och godis har tråkigt nog satt sina spår, fyfan. Men det ska det bli ändring på. Har köpt tandtråd + flux så snart kommer jag ha skinande rena & vita tänder. Dags att fimpa ciggen också?





Nu ska jag bara tvinga Selim att boka en tandläkartid också, han som har tandläkarskräck..


Kommentarer
Postat av: magyar

De där med fimpa ciggen låter så tråkigt ^^

2009-12-22 @ 23:44:12
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0