svinis

jag har sovit 12 timmar i sträck, kan inte ens minnas sist jag gjorde det!! Kunde inte hålla ögonen öppna igår, dessutom var det inget bra på tv så somnade strax efter 12.

Selim har blivit sjuk av sin spruta, så han ligger och sover typ.. jag känner inte så mycket direkt, har lite ont i mitt nyckelben (??) men det är nog bara för att jag har legat och sovit konstigt. Lite huvudvärk också, men vem har dött av det liksom.. ,


Idag.. jag vet faktiskt inte alls vad jag ska hitta på idag... Börjar känna mig lite smått uttråkad faktiskt.. Kan ju alltid fortsätta med min rensning, men vet inte om jag känner för det just nu.

Måste säga att jag tycker om vädret nu, kallt och frostigt ute.. Inte så att jag gillar kyla, men hellre det än att det är grått och slask ute.. Detta vädret är iallafall lite mer julstämning tycker jag!

nu ska jag kila, uppdaterar mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0