ohhhhhh happy day!

idag har det varit en bra dag, som de flesta dagar nuförtiden måste jag säga :)
Började dagen med att jobba mellan 10.30-19..  Det gick som vanligt väldigt fort, gött måste jag säga! Desto mer jag jobbar och desto längre pass jag jobbar desto fortfare går tiden.. konstigt nog (?) Men det är bara bra, för då tjänar jag fett med cash, tummen upp på det!

Efter jobbet åkte jag hem till stugan.. Jag och Selim bestämde oss för att ha lite fredagsmys, så först åkte vi till hemmakväll och hyrde 3 filmer och sedan till ica maxi och inhandlade lite mat! Blev inlagda grönsaker, turkisk yoghurt, kycklingklubbor och ceasersallad.. och cola till det! Det var mycket gott! Samtidigt som vi åt så tittade vi på ice age 3 (en av filmerna vi hyrde) och den var så mysig och bra. Älskar alla ice age filmerna. Nu ska vi bädda ner oss i sängen och kolla på en till film. Så skönt att vara ledig en fredagskväll och bara mysa & ta det lugnt.

Imorgon ska vi först sova ut ett tag (eftersom jag jobbar natt imorgon kväll + att jag har stängning.. gäller att vara utsövd då!) Imorgon blir det en tur till stan för att inhandla lite julklappar till mig själv.. ;) jag vill nog bara ha mjuka julklappar, finns så mycket fina kläder som jag vill ha. Dessutom skulle jag vilja ha foundation + löspuder från make up store.. Jaaa, vi får se vad jag hittar imorgon! Nu ska jag gå till min älskling som redan ligger nerbäddad i sängen, det kallar jag fredagsmys!

Hörs snart igen, pussgurkor! Ha en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0