myskoblogg??

skrev ett ganska långt inlägg tidigare idag, men det blev helt konstigt när jag skulle publicera det, så fick ta bort det.

Jag har jobbat 2 jobbpass igår (ett på dagen och ett nattpass) så jag är ganska trött nu. Jag slog förresten mitt persolinga säljrekord igår per timme; 4122 kr! Första gången jag säljer över 4000 så jag är väldigt glad och stolt över mig själv för att det går bra på jobbet och att jag fortsätter att utvecklas. 

 Ska alldeles strax lägga mig på soffan och kolla på tv, har tänt alla ljus jag har i rummet så det är verkligen adventsmysigt härinne!

Får ta och uppdatera bloggen imorgon, är nämligen ledig då så då är mina energinivåer återställda i hope! Idag har jag nämligen inte gjort mycket vettigt; sov till närmare tvåtiden och sedan åkte vi direkt till Hylte... så nu ska jag återgå till min slappning...





Hoppas att alla har en mysig andra advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0