Julstress..

tror jag börjar bli vuxen nu.. för första gången i mitt liv känner jag JULSTRESS!
Don't get me wrong, jag älskar allt som har med julen att göra, det är lätt min favorit högtid.. men denna julen kommer bli lite speciellt.. först och främst ska vi ju fira med våra "vanliga" släktingar men sedan kommer även Selims pappa och hans fru från Tyskland komma hit på julafton och firar med oss. Dessutom så kommer nog Selims bästa kompis Idris (antagligen, inget är riktigt bestämt ännu) komma hit och stannat ett tag över jul/nyår. Imorgon kväll ska iallafall jag och mamma gå igenom alltihopa; planering över jul;  så hoppas att det klarnar upp lite då. Tacka GUDARNA att jag har min älskade mamma som alltid ställer upp och hjälper mig med vad det än är.. Pappa ställer också upp såklart, dock har han inte lika hög stressnivå som min mamma (tror ingen annan i världen har det btw!) Det kommer bli en crowded jul också, så jag hoppas att allt löser sig rent praktiskt.

Jag vet att vad det än gäller kan jag alltid gå till min mamma för hjälp och råd.. Hon kommer alltid ställa upp för mig i vått och torrt.. jag älskar dig mami ♥

Jag hoppas dock att allting ordnar sig till jul så att alla våra nära & kära inklusive min egen familj + Selims familj blir nöjda och glada.. Julen är ju faktiskt en familjehögtid som man ska njuta och inte ska ses som en "börda"

Ja, nu blev det lite djupt och filosofiskt.. Jag vill bara att alla ska känna sig prioriterade och att det kommer bli den bästa julen samt bästa avslutningen på detta året. Det enda jag vill är att alla ska vara glada och lyckliga!!

Jag ser även jättemycket fram tills nästa år och hoppas självklart att det kommer bli det bästa året so far..

nu väntas 10 härliga timmars med välbehövlig skönhetssömn. Skönt att slippa pendla från Hylte imorgon bitti och istället ta igen de timmarna sömn istället. Dessutom känner jag att biverkningarna från sprutan har börjat avta, hade fortfarande ont i nyckelbenet i morse (i know right, konstigt ställe att ha ont i) men nu känner jag mig helt normal och tillfrisknad!! och tror att jag kommer må prima skinka imorgon efter min härliga SÖMN! Nej, nu har jag babblat på alldeles för länge och nu väntar min sköna säng på mig!!

* Love Helena *


  



Hade ingen passande bild till inlägget (skulle egentligen laddat in en julbild) så jag hittade en gammal bild på denna datorn. Selim och Idris från sommaren 2007. Vad små de ser ut =D


Kommentarer
Postat av: ina

vad kul om Selims family osså kommer :)

2009-12-04 @ 14:22:47
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: frida

åh my vilken gammal bild haha! va mys eran jul kommer bli =)

2009-12-04 @ 16:32:24
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0