happy new year

har spenderat eftermiddagen med min älskade the hills box! älskar hills & lauren


Nu ska jag alldeles strax börja göra iordning mig för ikväll, ska tvinga syrran att färga mitt hår (!!!!!!!! som jag inte gjort på hundra år, min utväxt ser förjävlig ut i håret) samt färga mina ögonbryn som jag inte "hunnit". Har inte köpt en ny outfit inför nyår så ska se om jag kan rota fram något i garderoben. Kommer nog inte vara såå uppklädd, känns liiiiite för kallt för det i detta vädret. Men det blir nog bra ändå! Ska vara i stugan först med Selim & Idris och sen ska vi vidare på fest till min jobbarkompis Viktoria. Kommer nog vara en del folk från jobbet o så. Blir nog hur bra som helst.

jag ska iallafall dricka lite vin alt champagne och bara (in)supa det nya året! Haha.. nej, men det blir nog hyffsat lugnt, ska ju jobba nyårsdagen så..

så detta blir det sista inlägget för 2009, så önskar alla som läser detta ett gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0