free sunday

var färdig strax innan klockan 6 imorse med stängningen. Gick ganska smärtfritt denna gången, thank god. Och inte heller allt för sent. Dock trodde jag att det skulle vara mycket mera folk igår, i och med lussevakan men det var väl som vanligt ungefär. Sålde strax under 4000, helt okej iallafall.

vaknade upp 6 timmar senare, hade ställt klockan men vaknade av mig själv konstigt nog. Kände mig illamående i natt och imorse innan jag gick och la mig, trodde att det skulle vara bättre efter att jag sovit, men det är det inte :( Usch och fy säger jag.

Jag och Selim har bara suttit och slappat och slöat här framför tv:n. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem ifrån mormor och morfar och sedan ska vi åka och köpa julgran på plantagen. Blir till att klä den sedan ikväll när vi kommer hem till Hylte :) Ska även slå in alla klappar jag köpte när vi var på Väla i torsdags. Så en riktigt mysig julig söndagskväll väntar på mig!

ska tagga nu, och hoppas att mamma kommer snart så att vi kan åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0