Free 2day

Det visade sig att väldigt många barn hade blivit magsjuka, så jag behövde inte jobba. Var ändå bara 3 barn där så det var dessutom inte ens lönt.. Och jag vill gärna inte bli sjuk sisådär 6 dagar innan jul. Så känns rätt gott att jag slapp det, även om det blir lite mindre cash i januari. Men, men, det kan det vara värt så länge jag är frisk!!

Detta betyder då att jag är LEDIG idag, vilken ljuvlig känsla alltså. Jag gick upp redan klockan åtta idag (trodde ju att jag skulle jobba!) så det betyder att jag har hela dagen på mig att sysselsätta mig istället för att sova bort dagen (det får jag göra imorgon iallafall, eller till typ 11 :)

Kommer inte ens ihåg sist jag hade en helledig fredag men det var länge sen. Ska dock inte ut eller något ikväll, var planer på det innan men känns skönt att vara hemma & mysa istället.

Ska sätta igång och städa lite hade jag tänkt mig så att det ser bra ut inför Julen.. Jag har verkligen börja att tycka om att städa, det kunde man inte tro om mig för ett par år sedan. I och med att jag inte "hinner" städa när jag jobbar så tar jag alltid det när jag är ledig.. Så städning = Ledig= WHICH I LOVE!

Återkommer senare idag, hoppas att alla får en bra fredag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0