Det känns att det är måndag..

för jag har varit otroligt grining och jävlig idag, haha.. Jag tror det är pga av sömnbrist från helgen, men nu mår jag bättre iallafall. Har jobbat idag, vart ett kort pass idag så det var ganska smärtfritt om man säger så. Nu är jag hemma igen, har precis tagit itu med tredje världskriget(mina rum) så nu är det rent och fint igen. Har jättemånga julklappar att slå in (orkade inte göra något igår kväll, tittade på the holiday och åt ris a la malta i soffan istället ;) så ska nog ta tag i det kanske!?

När Sosso kommer hem vid halv åtta ska vi ÄNTLIGEN klä vår gran. Ser ut som en riktig Disneygran (ädelgran) så det blir nog hur fint som helst.. Dock hade jag velat ha en egen gran men det får inte plats + att den hade barrat så mycket (jag glömmer alltid att vattna allt levande, är förvånad över att min julstjärna har överlevt så länge)

Nåja, det var allt jag hade för ikväll, i thinKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0