Dags för film

jag är sjukligt trött & mätt, ingen bra kombo alltså, känns som att jag kan däcka av vilken sekund som helst och klockan är inte ens nio. Pensionärsvarning???

Jag ska iallafall lägga mig i soffan strax och titta på "Flickan som lekte med elden". Ettan var ju jättebra, så hoppas att denna håller lika bra standard. Vad jag har hört av andra så verka det iallfall som att "Flickan som lekte med elden" är den bästa i triologin så får hoppas på det.. känns typ som att jag är den sista av Sveriges befolkning som inte sett filmen ännu, men bättre sent än eller, right!?




tuff brud. Henne hade jag inte velat träffa i en mörk gränd iallafall, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0