Christmas 2009

Ska berättat lite kortfattat om julen.. Jag jobbade dagen innan julafton, hade vardagsstängning för första gången, men det gick bra. På julaftons dag var vi hos morfar och mormor, vi åt skinsmörgåsar och mandelmusslor. Jag och Sosso kunde inte stanna så länge för vi hämtade upp Idris som kom med bussen till Halmstad klockan 13, och sen körde vi hem till Hylte. Mamma & Pappa kom vid 3, och då kom även Selim + hans pappa och hans fru till oss. Så vi firade julafton tillsammans, spelade spel och delade ut julklappar till varandra.

Jag fick;

- 2 jätte fina tröjor av Selim, en lite tjockare grå och en svart med paljetter. me like
- Väska
- Underkläder
- Foundation + foundation svampar från makeupstore
- Okey- spel
- Pengar
- 2 sjalar
- En dvdbox; förhäxad säsong 3.
- "Elsas Mode" av Sofi Fahrman
- En jättefin vit lite längre tröja från JC + 2 nagellack & godis av min älskade Magyar! Tack gumman!


    

Det var nog det (hoppas jag inte har glömt något nu). Jag blev jätteglad för alla fina klappar jag fått, tack så jättemycket allihopa ♥

På juldagen åt vi det traditonella (svenska) julbordet och sedan så jobbade jag på juldagsnatten. Härligt tryck var det & mycket folk ut (what else liksom?). Jag sålde jättebra och sålde nytt rekord, glad och stolt är jag över mig själv. Det var värt att jobba juldagsnatten; det är verkligen överskattat & lång kö till alla ställena - no thanks. Selim & Idris var ute tillsammans, de var på corner & sen även en sväng in på McD för att äta lite nattamat.

På annandag gick vi och shoppade på mellandagsrean och lunchade på Venezia. Avslutades med en god latte på espresso house och sedan hem för att avnjuta lite turkisk mat (dolma) som Selims pappa lagade. De tog jättemånga råvaror & turkiska ingredienser hem till oss :) Jobbade natten också (var död) och som tur var så var det aslite folk ute så fick gå hem en timma tidigare.

Nu ska jag gå & äta lite kvällsmat tillsammans med min familj! (inte julmatrester som tur är)


Kommentarer
Postat av: magyis

Varsågod. Tack för my lovely smycken !!

2009-12-28 @ 00:51:03
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0