cake and a movie

Har nyss tittat klart på en film. The knowing hette den. Någon som sett den? Jag tyckte att den var bra och spännande den första timmen men sen gick det bara utför tyvärr. Slutet var helt orealistiskt och inte alls bra, det förstörde typ hela filmen.. För er som inte vet var det typ "armageddonthriller" med Nicholas Cage men isåfall tycker jag att 2012 var mycket bättre, om man nu ska se en katastrofilm överhuvudtaget menar jag ;) Måste säga att man blir ju inte på världens bästa humör efter man har sett dem om man säger så!

Till filmen åt vi cheesekaken som jag bakat tidigare idag, den var gryyyyyymt god & krämig, måste helt klart säga att jag lyckades :) Lättbakad var den också (säger t o m jag som väldigt sällan bakar!) Ska lätt göras fler gånger ofc, dock var den jääääävligt mättande (åt 2 STORA bitar i och för sig) så nu är jag verkligen proppmätt.. 

Jaaa, ser att klockan börjar bli mycket så nu är det time to hit the sheets!

Jag måste verkligen färga mitt hår anyday soon om man säger så, är sjukligt trött på min utväxt! Dessutom kanske man ska klippa någon lugg av något slag?! Tåls att tänka på... Dessutom blir jag sugen på att färga mitt hår mörkare, blir alltid det under hösten/vintern.. jag har verkligen haft alltifrån riktigt mörkt brunt till blont de senaste 2 åren och jag vet fortfarande inte vilken som är "min" färg.. gaoohhh!

Nej, nu babblar jag på igen, SÄNGEN NÄSTA TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0