baby boy

sitter här med en ansiktsmask inkladdad i fejjan, börjar faktiskt svida lite (= den gör nytta, förhoppningsvis!). Idag har jag hunnit med lite av varje, bland annat detta;

♥ tagit sprutan mot svininfluensan.. det var verkligen på tiden!
♥ kollat upp mitt blovärde (det var normalt) på vårdcentralen för att jag känt mig så trött på sistone
♥ varit och köpt lite vitaminer + rosenrot för att pigga upp mig själv
♥ apoteksbesök (linsvätska + cerat)
♥ Handlat mat + en julstjärna att ställa på bordet

Det var det hela! Bra gjort tycker jag. Man ska ta hand om sig själv.

Dessutom har jag städat mitt rum, det är så härligt när det är nystädat och fräscht igen! Har ställt fram min nya ljuslykta, blomma och lite hasselnötter på tv-bordet, borde nästan ta & fota, JULIGT värre är det iallafall = me likey. Jag och Ina köpte ju även varsitt snöspray, men känner att det nog är bäst att använda schabloner för jag vill att det ska se bra ut!

NU; en lång och skön dusch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0