ALANYA 2007

Jag sitter och pratar med Magyar på msn just nu, och så börjar vi snacka gamla Alanyaminnen tillsammans!
Främst från 2007, vi var där tillsammans först 1 vecka i augusti och sen åkte vi ner ännu 1 vecka i september

Den första veckan vi åkte i augusti åkte jag för första gången utan föräldrar och tillsammans med Ina kunde det ju inte bli annat än galet. Nyss fyllda 18 år (ina hade fyllt iallafall!) åkte vi ner tillsammans och förväntningarna var SKYHÖGA. När jag ser tillbaka så är jag fan ett under att vi överlevde fan, det var verkligen en helt galen resa! Under denna veckan var vi mest på Bellman aka vår älskling under 2007 (tätt följt av Havana, fast det "upptäckte" vi under andra resan.

Låtar som;
Serdar ortac - dansoz, afto to kalokari, esena mono, sana ne, love is gone och typ ALLT från bob sinclair ger mig rysning fortfarande än idag (tyvärr lyssnar jag på de så sällan nu idag) och jag tänker direkt på Bellman. Vi brukade alltid gå dit vid 12 tiden och oftast strawberry daquiri eller tequila shots (jag). En gång beställde jag in 4 shots helt till mig själv, haha!

(internt från BB)

- ina battlar med gammal turk
- jag blir jagad över halva bellman för att jag "snott" ett ciggpaket av en turk
- strawberry daquiri
- FLÄKTEN
-Äcklet (tyvärr ska jag säga HAHA)
- 5 i 3, när de ropar upp bussarna till alanyum
- Dunket

såååååååååå otroligt mycket mer minnen, men det skulle bli en hel bok av det om jag skulle skriva om det nu. Återkommer säkert med mer memories när jag är på humör




Jag och min älskade magyar aug 2007. Här är vi på vårt hotellrum (vi bodde på lavinia, ganska bra bort från centum fast vi brukade gå in till hamnen ändå, duktigt fan!) innan utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0