2 days left

har fått en hel del gjort idag, har flyttat omkring en massa möbler så att alla ska få plats här på julafton. Har dessutom fortsatt med julstädningen, så allt är i princip klart. Gött att ha det färdigt iallafall. Sedan har vi även handlat lite mera julmat och jag har slagit in alla resterande klappar och lagt under julgranen. Så nu är det minsann lite mer julkänsla här hemma!!



Och dessutom blir det äntligen en vit jul, minsann inte ens sist vi hade det, så allt är på topp. Känner mig lite trött faktiskt, är väl bara för att vi har fixat med allt idag. Imorgon ska jag jobba sista passet innan julen, 16-20. Så vi sover förmodligen inne i stugan då, julaftons ska spenderas med mina morföräldrar på dagen och därefter kör vi hem till Hylte igen.


Tuddiliuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0