1 week left to X-MAS

härligt, eller hur!? bara ynka 7 dagar kvar, hoppas att de går rysligt fort för jag längtar riktigt mycket. Förra året firade vi inte så mycket eftersom Sosso var i USA, vi hade inte ens en julgran :( Men det har vi iår, thank god, och dessutom verkar det som att det även blir en vit jul vilket inte går att klaga på. Kommer inte ens ihåg sist det var snö på julafton. Så, hoppas hoppas att det ligger kvar ett tag till. Dock är det ryyyysligt kallt, fryser halvt ihjält. Var ju uppe redan vid 5 imorse och vinden var inte nådig. Har fått jättetorra & narriga händer av kylan nu =unlike som fan. Ont gör det.

Just det, på tal om julfrukosten; började med att hämta upp Sara för vi bor jättenära varandra så hon åkte in med mig. Väl på jobbet bjöds det på mackor med olika pålägg, apelsinjuice, kaffe, clementiner, lussekatter & pepparkakor samt risgrynsgröt. Det var jättegott & trevligt, länge sen man åt en så stor och "julig" frukost. Mer sånt tack ;) Sedan fick vi även varsin julklapp; ett fondue-set.. Funderar dock på att ge bort det i julklapp till Selims pappa istället, det hade nog blivit uppskattat. Var inte hemma förrens 3 timmar senare för vi var ett gäng som satt kvar och tjattrade lite. Hann som tur var hem och sova 2 timmar till, så att jag var fit for fight för jobbet idag också. Jobbade över en timma så blev en liten längre dag än jag trott.

Selim har som sagt även åkt iväg till Tyskland nu, han har en timma kvar i bussen. Hoppas att allt går bra. Och att tiden går snabbt, saknar redan den lilla bebisen, haha.

Nåväl. Ska alldeles strax sätta på en film och kolla på den tillsammans med min syrra. Ste up 2 blir det. Imorgon jobbar jag, dock på dagis denna gången, men kul med omväxling! Var ju ett tag sen jag jobbade där så det ska bli mys!

öptm arkadaslar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0