09

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag säkerligen, dock inget jag kan komma på just nu ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag minns inte ens om jag hade några löften, hade jag haft det hade jag dock brötit allihopa. Får avlägga några inför 2010 istället!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Bekanta, dock inga nära vänner.
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej, som tur är. Är väldigt tacksam inför det.
5. Vilka länder besökte du?: Turkiet
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Bättre ekonomi & liiite hälsosammare livstil. Får jag skylla på att jag jobbar på donken eller ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla datumen då jag åkte ner till Turkiet och den ljuvliga augustidagen då jag fick reda på att Selim fick beviljat uppehållstillstånd.
8. Vad var din största framgång 2009?: Att jag fick ett jobb (april 2009) och att Selim flyttade till Sverige

9. Största misstaget?: Jag tror inte jag har gjort några större misstag, man ska inte ångra någonting.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Inget allvarligt, bara förkylningar.
11. Bästa köpet? Mina resor till Turkiet ofc!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Flygbiljetter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Att jag inte är arbetslös längre, Min familj, Selim och mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla från Pitbull, typ.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare, 2009 var ett mycket bra år. Tror & hoppas att 2010 kommer följa i samma stil :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tagit hand om mig själv bättre
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: ?
18. Hur tillbringar du julen?: På julaftons dag kommer vi att vara med mina morföräldrar och på kvällen spenderar vi hemma i hylte med min familj + Selims familj och vän
19. Blev du kär i år?: Ännu kärare, ja.
20. Favoritprogram på TV?: The hills & The city
21. Bästa boken du läste i år?: Twilightserien
22. Största musikaliska upptäckten?: Alla nya låtar från summer in alanya 09
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?: Jag är nöjd med det jag fick, har det mesta jag önskar mig. Nu vill jag dock ha min efterlängtade dubbelsäng som ska införskaffas snarast.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Spenderades med min kära + vänner på Queens Garden i Alanya.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Helt ärligt? NEJ!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Mcdonalds outfiten? Haha
29. Vad fick dig att må bra?: Som jag tidigare nämnt; min kärlek, familj & vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Jacob & Edward hehe ;)
31.Vem saknar du?: Mina gymnasiebästisar.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffat många goingar via jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0